En uge med mængde og nybarberede ben!

Uge 16 er ferie og det betyder naturligvis træning – meget træning. Min plan er at få cyklet 500 km, fordelt på ugen. Grunden til den megen cykling, er de kommende måneder, hvor der skal køres mange løb og især Bianchi Melfar 12 timer solo, kommer til at kræve, at der er nogle kilometer i benene. Idag rullede Lund og mig Fjorden rundt i vind og blæst, jeg havde dårlige ben, efter 3 hviledage så jeg satte stor pris på at have en motor som Lund med. Han kørte i bøjlen, og jeg sad med, så vi fik begge noget ud af det. Jeg skulle bare logge mine km og komme igennem det.

I morgen er der bakketræning, frem mod Grejsdal, hvor jeg har lagt en rute, som byder på 1200 højdemeter og med garanti en lækker træning. MV har meldt klar, så håber han er på 100%, efter den vilde tur han havde i søndags.

Og så fik jeg lige barberet ben, en underlig oplevelse, men det skal jo til 😉

Distance
108.07 km
Varighed
3t:23m:48s
Gns. hastighed
31.8 km/t
Max. hastighed
54.4 km/t
Kalorier
3032 kcal
Elevation
317 m ↑ / 318 m ↓
Puls
155 / 175
Kadance
83 rpm

Skriv en kommentar