Ferie og stabilitet

MV har ferie 
Har indledt en uges ferie, hvor der gerne skulle trænes 15 timer. Fokus er ikke lagt på mængden men derimod kvalitet i hvert enkelt træningspas.
Dog hang cykeltræningen pludselig i en tynd tråd, da mine skiftegreb er blevet ødelagt efter styrtet sidste søndag i Thisted. Min cykel er pt på værksted, men jeg er så heldig at have en god arbejdskollega som har lånt mig sin cykel så længe at min er grounded…fedt fedt og af stor betydning for mig, da cykeltræningen er vigtig i øjeblikket. Cykelløbene nærmer sig og den sidste cykelform skal skærpes. Glæder mig efterhånden vildt til at komme i race-mode.
Ellers håber jeg bare at vejrguderne er i nogenlunde humør den kommende uge. Dog fik jeg et virkelig kvalitetspas i tørvejr i dag…..En bjergrute på 97k med 1450 højdemeter. Klargøring til Grejsdal….
onsdagens cykelpas kunne godt tænkes at blive kort og intenst, præget af intervaltræning.ja tak

20120423-193523.jpg

Her ses en lånecykel med et aggresivitet set-up.
Har monteret mine egne pedaler samt vedligeholdt kæden som havde et stift led. Alt i alt en lækker cykel monteret med en Recordgruppe,Fulcrum zero hjul samt Selocof carbonstyr og saddelpind.
Tak til en god kollega som har hjulpet en triathlet i nød.

Ps. Det kan slutteligt nævnes at der ikke er noget som er så skidt, at det ikke er godt for noget…..Min egen Time-racer bliver opgraderet i øjeblikket med Sram-red skiftegrebEt styrt med defekt grej et en perfekt mulighed for at opgradere.

Skriv en kommentar