Pro – livet, nu med massør

Efter nogle hårde uger, med stor mængde og intensitet, fortæller kroppen mig nu, at det er tid til rest. Derfor stod dagens træning på en god lille løbetur sammen med Lund. Jeg luntede rundt på atletikbanen, imens han løb intervaller og på den måde fik vi kombineret vores træning.

På det sidste har der været lidt optræk til meget ømme lægmuskler, men så er man så heldig at kende nogle dygtige folk når det gælder optimering af templet. Den bedste massør er heldigvis min gode studiekammerat Morten, som udover at have 100% styr på alt der har med træning og styrke at gøre, og så har helt styr på at tage godt fat på de ømme stænger. Efter et kortvarigt smertehelvede har mine ben det nu meget bedre, og med en hviledag i morgen, tror jeg at niveauet er ved at være på plads frem imod en kort studieuge med masser af træning.

En stor tak til Morten og god weekend til alle jer andre 🙂

Spol frem til 06:45, der er en slående lighed med det der foregik i min stue i dag 😉

http://www.youtube.com/watch?v=0BaDYnpTA2Y

/Henrik

Skriv en kommentar