Uge 15: Aktiv restitution + tilvænning

Jeg skulle have været ude at cykle med klubben, men grundet lidt omrokering i træningsplanen pga af det dårlige vejr, måtte det droppes. I stedet en lille restitutions tur, hvor jeg foruden at øge blodtilførslen til musklerne også kunne arbejde med tilvænningen i bøjlen. Efter lidt snak med Henrik omkring positionen igår, havde jeg i dag smidt “skålene”/armlænene lidt længere tilbage, og umiddelbart virkede det ok-ish. Morgendagens tur rundt om fjorden gør mig forhåbentlig klogere på netop dette.

Cykling – formiddag:
24 km @ 50 min
Fart, snit: 28,4 km/t
Puls, snit: 73,4% (138 bpm)

Styrke – middag:
A1) Push-up + scapular push-up: 3 x 10 x BW
A2) Back extension: 3 x 10 x BW
B1) Hip abduktion: 3 x 10 x elastik
B2) KB Row: 3 x 10 x 24 kg
C1) Planke: 2x (lige: 1 min – skrå h/v: 45 sek)

Total: 30 min

Skriv en kommentar