Uge 18: Krydspas + mere cykling

Kæresten og jeg skulle til familie tam-tam i Ø. Hurup i dag, og jeg valgte derfor at bruge tiden fornuftigt. Cykling derud efterfulgt af et løbepas også en hjemtur nogle timer senere.
Turen derud var i dejligt solskin med lidt vind hist og her, samt et par gode bakker undervejs, og efter en T2 på max et par minutter var der godt gang i stængerne. Jeg brugte 2 gels på løbet, en inden og en efter 20 min – det fungerede fint foruden de smager trælst! 🙂
Som jeg skrev igår har jeg lånt en Specialized Romin saddel, og den skulle derfor testes i dag for første gang, og det var en meget positiv oplevelse, sådan!
Hjemturen var med en masse modvind, samt en lidt anden rute, da min “find-vej”-evner er hvis ikke 0 så meget tæt på, men fint, så er man tvunget til at få nogle flere kilometer i benene 😉

Cykling – formiddag:
1t 25 min @ 34-35km/t
Distance: 49 km

Kombi-løb – formiddag:
30 min @ ~04.30/km

4-5 timer senere..

Cykling – aften:
1t 20 min @ 32-33km/t
Distance: 43 km

Skriv en kommentar