Uge 19: Pasta party og 1/2 Ironman Silkeborg

Tilmeldingen til Danmarks smukkeste triathlon er nu en realitet, jeg skal kører 1/2 Ironman i Silkeborg søndag d. 26. aug. På nuværende tidspunkt er mine tanker langt derfra, men jeg tænker at det er en god ting af få en HIM mere i år, for derved at blive en erfaring rigere, og HEY så er jeg tilmeldt pasta party aftenen forinden, hvor den legendariske Torbjørn Sindballe har meldt sin ankomst. Det glæder jeg mig meget til!

9 uger til jeg står klar i Aalborg, build #2 (de næste 5 uger) er påbegyndt – denne build periode bliver knap så stringent planlagt fra start af, som forrige, da jeg ikke på forhånd kan vide hvordan kroppen opfører sig.
I dag på min træningsplan stod svømning og lidt styrke, og jeg må indrømme at jeg egentlig ikke rigtigt er motiveret for at svømme indendørs mere, men træningen skulle gennemføres. For at få lidt overførbarhed til open water svømningen svømmede jeg en del med lukkede øjne. Styrketræningen er blevet forsømt den sidste lange tid, og det må siges at kunne mærkes, så jeg har nu programlagt min. 2 ugentlige sessions.

Svømning:
300M opvarm
8x 25+25M catch-up + glid
8x 100M, start hver 2:15 min
6x 50M, start hver 1:15 min
500M nedvarm

Total: 2300M (60 min)

Styrke:
A1) Ring dips: 4 x 6 x BW
A2) KB swings: 4 x 15 x 24kg
B1) Ring pull-ups: 4 x 6 x BW
B2) Planke: 4 x 1 min

Skriv en kommentar