Uge 16: 4 timers krydspas

En kanon start på en ferie/træningsuge, hvor der skal nogle kilometer i banken. Henrik og undertegnede teamede op 0900, hvorefter turen gik rundt om fjorden (syd om). Vinden var lige i snotten fra start, så der var ikke andet for end at vende sig til den, fordi alle vidste at det ville blive sådan de næste mange kilometer. Jeg brugte endnu en gang en masse tid i bøjlen, hvor jeg faktisk føler mig rigtig godt tilpas – det giver også en kæmpe aerodynamisk fordel, som man specielt bemærker når der blæser +10 m/s, derudover er det bare en mere behagelig måde at sidde på.
Efter cykelturen en hurtigt T2 og videre i løbeskoene, hvor jeg følte overskud og selvtillid, selvom det var hårdt. Turen var en ud hjem og lidt andet langs Aalborgs havnefront, og jeg løb også en tur forbi Hasseris kridtgrav, hvor vandet ligner noget, som ikke burde være på disse breddegrader – jeg glæder mig til at komme i graven, når vejret bliver til det!

Cykling – morgen:
103 km @ 3t 20 min
Fart, snit: 30,8 km/t
Puls, snit: 76% (143 bpm)

Kombi-Løb – middag/eftermiddag:
40 min @ 04:38/km
Distance: 8,62 km
Puls, snit: 84,5% (159 bpm)

/done

Skriv en kommentar