Uge 18: Første gang i Open Water

Bengaard og undertegnede havde aftalt et pas i Hasseris Kridtgrav i dag, og det blev det også til. Vandet var rimelig koldt, og det blev derfor ikke til ret meget, men vigtigst af alt, så fik jeg prøvet Open Water svømning for første gang, jeg fik øvet orrientering, som slet ikke var slemt. Efter en kort tur valgte vi at kalde det en dag, og vand temperaturen må også have påvirket balancenerven i negativ retning, fordi vi begge væltede da rundt da vi kom op – sjovt at se hvordan kroppen reagere 😉
Jeg fik i dag ligeledes hentet min cykel, som har fået nyt skiftegreb og desuden er blevet tjekket op i hovede og røv, så den spiller max. Ligeledes har min mekaniker, Rasmus, smidt en anden saddel på (specialized Romin), som jeg skal teste de næste par dage.

Svømning – Open Water:
500M

En tanke om “Uge 18: Første gang i Open Water

Skriv en kommentar